וופלנטייס תל אביב – למי שלא מתפשר בהמבורגר

אם אתם חובבי המבורגר רציניים ין קשה להאמין שלא יצא לבלוטות הטעם שלכם להכיר עדיין את ההמבורגרים של וולפנטייס הוותיקה, אבל אם זה עוד לא קרה אז בהחלט הגיע הזמן.
וולפנייטס יהודה מכבי תל אביב היא מסעדת בורגרים כמו שמסעדת בורגרים צריכה להיות: היא מציעה מבחר של המבורגרים קלאסיים והמבורגרים מיוחדים לצד מנות ראשונות כיפיות ומגוונות, סלטי ירקות טריים, תוספות מטוגנות, קינוחים, משקאות קלים ובקבוקי בירה.
לא תתפלאו בטח גם לשמוע שמציעים כאן עסקיות על ההמבורגרים (גם הקלאסיים וגם הספיישל) שכוללת גם תוספת ושתייה לבחירה במחיר משתלם. אם אתם אוהבים לדגום סוגי המבורגרים שונים תוכלו לאכול המבורגר של וולפנטייס כל יום בשבוע ועדיין לא לדגום את כל הסוגים.
מה שעוד יותר כיף הוא שאתם בכלל לא צריכים להגיע אל יהודה מכבי כדי לטרוף את ההמבורגרים שלנו. למעשה, אתם יכולים אפילו להיות ברמת גן או גבעתיים ולא בתל אביב, וזאת משום שאנחנו מבצעים משלוחי המבורגר מהירים עד פתח הדלת. חוץ מזה שההמבורגרים שלנו מצוינים אחד-אחד, בכל מה שקשור להזמנת משלוחים המבורגרים הם מנה ש"נוסעת" טוב, מה שהופך אותה לאידיאלית במיוחד כשרוצים להזמין משלוחי אוכל.
אז איזה המבורגר תרצו הפעם? המבורגר בקר טרי הכי קלאסי שיש? המבורגר טבעוני? אולי בכלל שניצל בורגר? או שבא לכם להתפנק במשהו מושחת יותר, כמו למשל המבורגר הוולפנטייס ספיישל שלנו (קציצת בקר, רוטב שום קונפי ומיונז, חזה אווז וגבינת אמנטל)? ויש לנו גם את המבורגר הפטריות שלנו, עם פטריות מעל ורוטב כמהין בצד, והמבורגר עם חזה אווז וביצת עין, ועוד המבורגרים נפלאים. לכולם תוכלו להוסיף תוספות בתשלום (בצל מטוגן, פטריות, ביצת עין, גבינת צ'דר, גבינת אמנטל, אווז מעושן, הגדלת הבורגר) וגם לבחור להם רטבים (צ'יפוטלה, שום קונפי ומיונז, קיסר, ברביקיו, איולי כמהין).
כמו שהזכרנו מקודם, התפריט שלנו מציע לא רק משלוחים של המבורגרים לבד אלא גם משלוחים של עוד מנות טעימות. הצצה בתפריט תגלה לכם מטעמים כמו כנפיים ברוטב קרמל וצ'ילי, כריך קריספי צ'יקן, סלט מוצרלה בוראטה, הום פרייז, עוגת גבינה ופירות יער ועוד. עם זאת, אין ספק שגולת הכותרת כאן היא ההמבורגרים – מה שהקנה למסעדת וולפנטייס תל אביב את המוניטין המצוין שלה.
כדי להזמין משלוח מוולפנטייס כל מה שצריך הוא להיכנס אל תפריט המשלוחים, להקליק על המנות שרוצים להזמין ולאחר מילוי פרטי המשלוח לשלוח אלינו את ההזמנה. זה פשוט, קל ומהיר להזמין משלוחי המבורגר של וולפנטייס יהודה מכבי בזכות הממשק הנוח של אפליקציית משלוחה.
מה שאתכם בטח מעניין הוא מתי תוכלו סופסוף לתת ביס בהמבורגר שלכם, והתשובה היא שאנחנו מקבלים הזמנות בכל יום מתחילת שעות הצוהריים עד הלילה – כן, במשך 7 ימים בשבוע. רוצים לאכול בקרוב? אנחנו מחכים להזמנה שלכם!

חזור